Saturday, April 05, 2008

تاج عرفنى بنفسك

عجبتنى أوى فكرة التاج فعلا على رأى سارة المصرى صحبتى الحاجة أم الاختراع

انا اتبعتلى تاج و جاوبت عليه

و كان نفسى أبدأ انا تاج و يمر بين الناس إحتمال يرجعلى و إحتمال لا بس أكيد لو جالى هرد عليه و هكون فرحانة أوى

لو أعطيتك ثلاث وردات .. من هم الثلاث الأشخاص اللى هتعديهم الورد اللى معاك ؟؟


لو أعطيتك ورقة بيها 3 سطور فقط و قلت لك أكتب فيهم اللى أنت عيزه هتكتب إيه ؟؟


ما هو هدفك فى الحياة ؟؟


"إن شاء الله بكرة هيكون أحسن من النهارده" ِهل تصدق هذه المقولة ؟؟ و لماذا ؟؟

أجمل مقولة سمعتها / سمعتيها فى حياتك ؟؟

من المغنى اللى بتحبه أوى و إيه أحلى أغنية ليه بتحبها ؟؟

"غزة" تمثل لك إيه فى حياتك ؟؟

أعطى لإنتمائك لوطنك درجة من مائة ؟؟


لو تزوجت / تزوجتى و أنجبت بنتين و ولدين أى الأسماء تختار لهم ؟؟


عمرك غشيت فى أمتحان و انت ضغير ؟؟


لو أتعرض عليك رشوة كبيرة و انت فى زنقة ماليه هتعمل إيه ؟؟


تمرر التاج ده لمين ؟؟

انا بمرره لأصحابى

سارة المصرى

هجور

بيسووو

wa7di

soooo

د/هبة عادل

6 comments:

lonely said...

السلام عليكم
ازيك يا منى
انا عارفه انى مقصرة فى دخولى هنا
بس فعلا والله الواحد مشغول بالميدتيرم بقى
انتى يعنى حطيتى الأسئلة ومجاوبتيش غير على اخر سؤال بس
طيب مش تجاوبى انتى كمان ولا اقولك لما اجاوب عليه هبقى ابعتهولك
:D
ميرسى ليكى انك مررتيه ليا
وانك حطه مدونتى عندك فى الفريندس

Soooo said...

انتي فين يا منى
مختفيه ليه كده يابنتي

بقالك فتره مش باينه
لعل المانع خير يارب


ملحوظه
انا سعيد جدا بانك اعتبرتيني صديق ليكي واعتبرتي مدونتي صديقه لمدونتك
ومن منطلق الصداقه انا قلقات عليكي وعلى اختفاءك الرهيب




سلامووووووووووووووووز

basma saghir said...

تمت الاجابة عن التاج ياستي ولا يكون عندك فكرة

احلامك اوامر
:)

Mona El-Shourbagy said...

wa7di
و عليكم السلام
أزيك يا فاطمة عامله إيه
نفسى اشوفك جداااااااااااو بقول لهاجر و تقولى حاضر هقابلك بيها و بطنش
و لا يهمك يا حبيبتى جاوبى التاج على راحتك انا عارف الإمتحانات عشان انا كمان مطحونة فيها اوى اوى
أشوفك على خير إن شاء الله

Mona El-Shourbagy said...

soooo
أزيك يا سوووو عامل إيه
انا الحمد لله مطحونة جداااااااا فى الإمتحانات و فعلا مش بدخل النت غير عشان اشتغل للمشروع بتاعى او عشان ادخل على منتدى أسمه عين على بكرة بقيت مشرفة فيه من اسبوع كده
و بياخد كل الوقت اللى باقى من شغلى الكلية و اللى هو اصلا مش كتير
شكرا يا أخويا على سؤالك رغم ان مفيش بين الإخوة شكرا
سلللام

Mona El-Shourbagy said...

بيسووو
ربنا ما يحرمنى منك أبدا يا حبيتى و حالا هدخل أشوف الإجابات يا عسل